پشتیبانی کلیشه

تهران، خیابان شهید بهشتی ، خیابان قائم مقام فراهانی ، کوچه میرزا حسنی، پلاک 23 واحد 8

آدرس

021-88700960

اگر سوالی در مورد سامانه کلیشه داشتید و یا درخواست راه اندازی سامانه در مرکز تصویربرداری خود را دارید از طریق شماره تماس کارشناسان ما در خدمت شما خواهند بود

سوالات پرتکرار خود را بیابید

با ورود به قسمت کلیشه های من تمامی تصاویر پزشکی شما که در مراکز مختلف انجام شده قابل مشاهده است. بر روی گزینه مشاهده کلیک کنید.

بیماران عزیز باید اطلاع داشته باشید که مراکز تصویربرداری غالبا یک یا دو روز بعد از انجام فرایند تصویربرداری گزارش را بارگذاری می‌نمایند، اگر بعد از این مدت زمان به سایت کلیشه مراجعه کردید و همچنان امکان مشاهده گزارش را نداشتید باید با مرکز تصویربرداری خود ارتباط بگیرید و از آن‌ها درخواست نمایید تا گزارش پزشک تصویربرداری را روی سامانه پکس خود بارگذاری نمایند تا از طریق سامانه کلیشه قابل مشاهده باشد.

لازم به ذکر است که برخی مراکز تصویربرداری، گزارش تصاویر را بر روی سامانه قرار نمیدهند. در این گونه موارد با مرکز تصویربرداری مربوطه تماس حاصل نمایید.

از منوی سمت راست گزینه ی پروفایل را انتخاب کنید.

گزینه ی فعالسازی دانلود آزمایه ها را انتخاب کنید.

به قسمت کلیشه های من بروید و آزمایه مورد نظرتون رو دانلود کنید.

پس از دانلود آزمایه یک فایل zip به شما ارائه میشود. در صورتی که نرم افزار winrar بر روی سیستم شما نصب نمیباشد، ابتدا محتویات فایل zip را درون یک پوشه روی سیستم خود extract کنید، سپس با کلیک بر روی faraabeen.exe تصاویر خود را مشاهده کنید. در صورتی که نرم افزار winrar بر روی سیستم شما نصب باشد به راحتی با کلیک بر روی faraabeen.exe تصاویر قابل مشاهده خواهد بود.

در صورت مشاهده هرگونه خطا، فایل Microsoft.Visual.C.AllPackage را از طریق لینک زیر نصب کنید و بعد دوباره فایل zip را باز کنید.

لینک دانلود:

https://dl2.soft98.ir/soft/m/Microsoft.Visual.C.All.Package.2022-04-08.rar?1652016361

ابتدا اتصال اینترنت خود را بررسی کنید و از دارا بودن سرعت بالای آن اطمینان حاصل نمایید. در صورت نبود مشکل در سرعت اینترنت، ممکن است سرعت آپلود مرکز پایین آمده باشد و یا مشکلی در ارسال تصاویر به سامانه کلیشه داشته باشند که باید در این صورت مراتب را مرکز اطلاع دهید و در صورت برطرف نشدن مشکل به کارشناسان ما اطلاع دهید تا پیگیر رفع مشکل از سمت مرکز شوند.

ساده‌ترین راه برای ارسال تصاویر به پزشک این است که نام پزشک معالج به مرکز تصویربرداری اعلام شود تا مستقیم در کارتابل ایشان قرار گیرد  در غیر این صورت می‌توانید کد و یا لینک ارسالی را با پزشک و یا هر فرد دیگری  به اشتراک بگذارید.اگر شما لینک تصاویر خود را که از سامانه کلیشه دریافت کرده‌اید با شخص دیگری به اشتراک بگذارید هنگام کلیک بر روی لینک توسط فرد دیگر، یک کد 4 رقمی برای بیمار ارسال می‌شود که لازم است بیمار آن کد را برای فرد موردنظر ارسال کند تا ایشان بتواند تصاویر را ببیند و یا اگر شما کد کلیشه را برای پزشک خود ارسال کردید، زمانی که ایشون کد شما را در سایت کلیشه در قسمت(کد کلیشه) وارد می‌کند این متن را خواهد دید(درخواست صدور روادید با موفقیت ارسال شد. لطفا تا صدور روادید منتظر بمانید.) و پیامکی برای شما ارسال می‌شود که باید شما بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید، سپس دکمه تایید را بزنید تا تصویر برای پزشک شما باز شود.

شما می‌توانید وارد پروفایل خود شوید و در قسمت “پزشکان من” پزشک مورد نظر خورد را انتخاب کرده و گزینه ایجاد پیوند را بزنید. پس از این پزشک شما قادر خواهد بود در هر زمانی با در دست داشتن کد کلیشه شما، تصاویر شما را ببیند.

سامانه کلیشه تمام تصاویر موجود با نام شما در سیستم پکس مرکزی که در آن تصویربرداری کرده‌اید و مورد تایید مرکز بوده است را به طور کامل به شما نمایش خواهد داد.

دقت داشته باشید که قبل از خروج از کشور رمز عبور را از طریق قسمت پروفایل برای خودتان تعیین کنید که دیگر نیازی به دریافت کد تایید به صورت پیامک نداشته باشید.

هم چنین میتوانید آزمایه های خود را دانلود کنید و بر روی USB ذخیره نمایید.

وارد حساب کاربریت شو...

از طریق شماره موبایلی که به مرکز تصویربرداری اعلام کردی به حساب کاربری مخصوص خودت وارد شو.

حساب کاربریت محفوظه...

اگر پیامکی دریافت نکردی، ممکنه به دلیل مشکل ارسال پیامک ها باشه اما حساب کاربری مخصوص تو ساخته شده و تصاویر پزشکیت جاش امنه.

شاید راه رو اشتباه رفتی...

ممکنه به مرکز تصویربرداری مراجعه کرده باشی که به سامانه کلیشه متصل نیست.

درخواست پشتیبانی!

اگر به مرکز تصویربرداری همکار سامانه کلیشه مراجعه کردی اما همچنان تصاویر پزشکیت رو نمیبینی با کارشناسان ما تماس بگیر تا بتونیم کمکت کنیم.