آنچه خواهید خواند

مزایای کلیشه برای پزشکان

شرکت فرادید نگاران پرتو، سامانه کلیشه را با هدف تسهیل روال درمان و خدمت رسانی به بیماران، پزشکان و مراکز تصویربرداری پدید آورده است. کاربرد این سامانه زمانی است که بیمار به پزشک مراجعه نموده و پزشک معالج درخواست تصویربرداری می‌نماید. با  استفاده از سامانه کلیشه فقط کافی است بیمار به مرکز تصویربرداری مراجعه نموده و شماره موبایل و نام پزشک خود را اعلام نماید، در این صورت بعد از فرآیند تصویربرداری به صورت اتوماتیک تصویر برای پزشک ارسال شده و همچنین بیمار یک پیامک حاوی لینک سایت کلیشه دریافت می‌کند که می‌تواند تصاویرخود و ریپورت پزشک مرکز را مشاهده کند و  با دیگران به اشتراک گذارد. ثبت سوابق،کاهش هزینه‌های مرکز با حذف موارد چاپی، جلوگیری از نشر ویروس با حذف موارد فیزیکی و … از مزایای عمده سامانه کلیشه است.
امکان ارائه خدمات در هر موقعیت و زمان با استفاده از سیستم پشتیبانی مرکزی و همچنین استفاده از پروتکل‌های امنیتی در قبال دسترسی به اطلاعات موجود در سیستم، از مهمترین اصول ارائه سرویس‌های شرکت فرادید از جمله کلیشه است

مزایای سامانه کلیشه برای پزشکان

·         ثبت و بایگانی تمامی تصاویر بیماران

·         دسترسی ساده به  تصاویر بیماران

·         جلوگیری از انتشار ویروس با حذف فیلم‌های تصویربرداری و موارد فیزیکی

·         امکان مشاهده ی ریپورت پزشک مرکز

·         امکان اشتراک گذاری با دیگر پزشکان

کلیشه برای پزشکان

وارد حساب کاربریت شو...

از طریق شماره موبایلی که به مرکز تصویربرداری اعلام کردی به حساب کاربری مخصوص خودت وارد شو.

حساب کاربریت محفوظه...

اگر پیامکی دریافت نکردی، ممکنه به دلیل مشکل ارسال پیامک ها باشه اما حساب کاربری مخصوص تو ساخته شده و تصاویر پزشکیت جاش امنه.

شاید راه رو اشتباه رفتی...

ممکنه به مرکز تصویربرداری مراجعه کرده باشی که به سامانه کلیشه متصل نیست.

درخواست پشتیبانی!

اگر به مرکز تصویربرداری همکار سامانه کلیشه مراجعه کردی اما همچنان تصاویر پزشکیت رو نمیبینی با کارشناسان ما تماس بگیر تا بتونیم کمکت کنیم.