آنچه خواهید خواند

مزایای کلیشه برای مراکز درمانی

با پیشرفت تکنولوژی‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری، یکی از نیازهای مهم جامعه پزشکی و بیماران دسترسی آسان و امن برای نمایش تصاویر پزشکی است.
پزشکان متخصص باید بتوانند در سریع‌ترین زمان به تصویر بیمار دسترسی داشته و گزارش‌های خود را ثبت نمایند و همچنین بیماران باید بتوانند به آسان‌ترین روش به تصاویر خود دسترسی داشته باشند و از پزشکان متخصص به صورت حضوری یا حتی راه دور مشاوره درمانی بگیرند.
علاوه بر مشکلات دریافت CD و جابه‌جایی تصاویر پزشکی (کلیشه‌های فیزیکی) که حمل و نقل و نگهداری و صرف هزینه زیاد برای مرکز و مراجعه کننده را در شرایط کنونی دارد، این تصاویرعامل نشر و انتقال انواع آلودگی‌های محیطی از جمله ویروس کرونا نیز هستند.
سامانه کلیشه یک راه حل جامع برای حل تمام این مشکل‌ها است. به سادگی فقط کافی است مرکز شماره تلفن همراه بیمار را در سیستم ثبت نماید، سپس بعد از انجام مراحل تصویربرداری یک پیامک حاوی کد کلیشه برای بیمار ارسال می‌شود. در ادامه بیمار می‌تواند با مراجعه به سایت کلیشه و وارد کردن کد خود به راحتی تمام تصاویر خود را مشاهده نماید و علاوه بر اینکه به صورت  اتوماتیک تصاویر برای پزشک معالج ارسال خواهد شد در صورت نیاز خود بیمار می‌تواند برای هر شخصی که تمایل دارد عکس خود را برای او نمایش دهد، ارسال نماید

.

مزایای سامانه کلیشه برای مراکز تصویر برداری

·         کاهش هزینه‌های مرکز با حذف موارد چاپی

·         تسریع در انجام امور مراجعه کنندگان

·         ایجاد یک مزیت رقابتی نسبت به سایر مراکز  تصویربرداری

·         ارائه ریپورت پزشک مرکز  به همراه عکس به صورت دیجیتال

·         افزایش تعداد مراجعین به علت کاهش هزینه و افزایش سرعت و تسهیل ارائه خدمات در مرکز شما 

کلیشه برای مراکز درمانی